Massor av simning! (Måndag 07/03-2011)

Måndagen: Det var ingen day car för Jaxson idag... Tanken är att jag ska ta honom till en play group måndag, onsdag och fredag istället. Men då måste jag stanna där hela tiden. Idag så tog jag dock honom inte dit. Korbyn hade simtävling på skolan så jag och Jaxson åkte dit och tittade istället. Det gick bra för honom han kom trea i frisim, trea i bröstsim, och etta i ryggsim. Han tävlade även mot lite äldre barn!

Korbyn sitter och väntar på sin tur och hjälper en kompis smörja in solkräm.


Full fart framåt!


Korbyn på banan längst till vänster. Han kom trea i första loppet i frisim.


Korbyn delar banan längst till vänster med en annan kille. Han lyckas dock inte ta sig förbi och slutar 3 även i detta frisimslopp.


Han kom även trea i bröstsim.


Han kom etta i ryggsim.




Jaxson var jätteduktig och satt snällt och tittade på hela tiden. Vilket var väldigt duktigt eftersom det tog 1,5 timme innan alla barnen simmat klart.

Jag hade simning med fotbollslaget på kvällen istället för löpträning - uppskattat! Detta för att vi hade haft match igår. Det blev inte allt för mycket simning dock, vi lekte mest. Men jag han med lite tävlingar mot några andra tjejer också, fast jag losade! Har tappat mycket sen jag tävlade kan jag lova! Men det var kul. Kände att jag saknade det lite ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0