Torsdag 24/03-2011

På morgonen åkte jag in till gymmet och körde en pumppass. Efter det var tanken att jag skulle möta upp Romina och ta fika men hon kunde inte så vi får ta det nästa vecka, istället åkte vi bara hem. 

Romilia ringde strax innan tre och bad mig hämta upp Jacob och Kiara från bussen eftersom hon var på sjukhuset eftersom hon haft operation igår så hade hon stannat över natten och nu var Dom där och de skulle hämta ut några mediciner så hon skulle bli sen. Så när bussen kom så stod jag där och väntade på dem så att även Jacob och kiara klev av på samma bussstop som Korbyn.

Romilia hann dock inte hämta sina barn innan det var dags för mig att skjusa Korbyn och Jaxson till Korbyns fotbollsträning. Men som tur var hann Kylie hem så hon kollade efter Kiara och Jacob tills Romilia kom hem. Hon skulle sedan fara till frissan annars hade hon troligen stannat hemma med Jaxson eller kanske t.o.m kört dem. Fast eftersom jag ändå skulle fara och simma hade jag nog kört Korbyn iaf...

För en gångs skull när vi kom till fotbollsträningn blev vi glatt överraskade för Braedon var faktiskt i tid för en gång skull. Så typ direkt när jag lämnad över Jaxson (Korbyn hade redan satt full fart iväg mot sin träning) så begav jag mig iväg till simhallen och simmade i 45 minuter. Denna gång, stolt som jag känner mig, kom jag ihåg att fråga Korbyn om jag kunde låna hans glasögon samt att faktiskt packa ner dem i väskan och ta på mig dem innan jag hoppade i. (fast för er som undrar så har jag faktiskt aldrig glömt glasögonen när jag väl haft med mig dem, det svåra ha varit att komma ihåg att ta med sig glasögonen) Dessutom köpte jag mig en baddräkt, tänkte att det kunde vara värt att investera i om jag ska simma ett tag.

Denna gång fick jag bara vatten i öronen, får typ alltid det! Men ska skaffa öronproppar som håller vattnet ute till nästa gång. Det är asdrygt att få vatten i öronen för det försvinner typ aldrig vad man än gör. Har prövar det mesta t.o.m hoppa på ett ben och skaka på huvet, men inget verkar hjälpa! Har ni nått bra kep på att få ut vatten ur örat så ut med det - skriv en kommentar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0