Torsdag (03/03-2011)

Idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller 20! Oj jag känner att man börjar bli gammal nu ju!

Jag började dagen med att försova mig! Det händer ju typ aldrig mig ju! Typiskt för att Kylie specifikt bett mig att ta hand om pojkarna på morgonen. Men jag var rätt säker på att jag ställde alarmet på morgonen! Fast kom också ihåg att jag vaknade på natten och kollade på mobilen och såg att jag nästan inte hade nått batteri så stängde av mobilen. (brukar ha mobilen avstängd på natten) Kankse stängde jag även av mitt alarm då? Eller så glömde jag väl helt att ställa det!

Jag vaknade i alla fall klockan 8 av att Kylie sa åt Korbyn att dämpa sig. Så jag tittade på klockan och såg att jag försovit mig så flög upp ur sängen. Jag hjälpte till att göra korbyn klar och följde honom sedan till den senare bussens hållplats. (han brukar vilja ta den tidiga bussen klockan 8, men idag blev det 20 över 8 bussen.) Efter det lekte jag med Jaxson lite, städade osv.

Jag fick sen ett mess av Romina (en tysk tjej som bor typ 5 min från mig) som undrade om jag ville föllja med på en kaffe i pukekohe. Jag hörde med Kylie och det var okej för henne att kolla efter Jaxson (annars hade jag tagit med honom, men han var riktigt trött) Så åkte iväg vid typ 10.20 och for in och tog en lime och citron-smoothie på ett mysigt litet cafe.

Jag hade lovat att vara tillbaka vid 12 så de var jag såklart. Kylie hade tänkt åka in till stan hon med. Men de blev inte så.

Hon hade gjort en soppa så käkade lite av den vid ett-tiden. Sen lekte jag lite mer med Jaxson. När korbyn kom hem fixade jag fika. Kylie gjorde läxor och jag lekte med Jaxson. Sen tog jag hand om Jaxson medan Kylie for med Korbyn på simning.

Braedon kom tillbaka från wellington på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0