Tisdag 22/03-2011

Jag och Jaxson for på musikgrejen, han verkade inte allt för glad för det idag, men han grät inte så länge han hade fysiks kontakt med mig. Eller i slutet så lekte han lite med leksakerna som de tar fram samt käkade kakor - det är han väldigt bra på!

På kvällen kom Romilia förbi med mina priser från helgen (kuponger för gratis kaffe samt medlemsskapet till gymmet) dessutom hade de i laget beslutat att jag skulle få vara först med att ta hand om vår pokal. Så jag får ha den tills jag åker hem igen.


Efter det åkte jag inte till badhuset i pukekohe och simmade min första av 30 gånger. Tyvärr så glömde jag även denna gång att ta med mig Korbyns simglasögon, så mina ögon var lite röda, men främst torra efter 40-45 minuters simning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0