Tisdag 01/03-2011

Först vill jag säga grattis till Amanda som fyller 7 år! (den 29/02) Ett stort GRATTIS och jag hoppas du får en toppen födelsedag!

Efter att gjort Korbyn klar för skolan åkte jag in till en musikgrej för Jaxson. Han brukar skrika mest hela tiden men idag skrek han bara sista halvan, men han lekte lyckligt (i alla fall så länge jag var inom synhåll) efteråt.

Efter det åkte vi hem. Jaxson sov och jag gjorde lax och couscous sallad med broccoli till lunch igen. Efter det kom Kylie hem från christchurch med taxi.

På kvällen såg jag på serier och var inne på skype. Jag gjorde även farmors blåbärsgröt så att den skulle hinna kallna innan det blev dags för frukost.


Braedon monterade ner Jaxsons spjälsäng för dem ska sälja den. Så från och med nu så måste han sova i den vanliga sängen, som alla stora pojkar gör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0