Söndag och dags för match! 06/03-2011

Jag vaknade i morse och var jätte nervös inför matchen! Jag gick upp satt och försökte lugna mig lite i soffan. Jag fick sen i mig lite frukost. Hade gjort lite blåbärsgröt igår kväll så det gick ner fint.

Nu ligger jag här och försöker tänka på nått annat en stund. Men jag måste gå och börja göra mig klar. Jag ska vara i pukekohe om 1 timme och 7 minuter för att sedan få skjuts därifrån till västra auckland där matchen spelas. Så tänkte fixa lite mat att ta med mig. Matchen börjar klockan 2 så kommer säkert hinna bli hungrig innan det + att jag behöver nått att käka efteråt.

Sen måste jag ta med mig lite kläder också. Vi borde få kläder att spela i men kanske säkrast att ta med sig shorts i alla fall. Vi spelar tydligen i en maroon färg, typ brun och orange är borta färgen.

Hoppas det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0