Rättelse (fredag 25/02-2011)

Jag kom precis ihåg vad jag gjorde på fredagkväll. Jag och Korbyn hade ju övernattning i vardagsrummet.



Jag sov gott till typ sju då Korbyn slog på tvn. Sen kunde jag inte somna om. Jag hade dessutom den ljusaste sol jag någonsin sett som lyste in rakt i fejjan på mig. Så vid halv åtta tog jag mitt pick och pack och gick in på mitt rum, där det var mörkt och skönt. Jag somnade då rätt snabbt om men vaknade av att en flyga försökte landa i fejjan på mig hela tiden!!! - Den gav allvarligt inte upp. Den måste trott att det var någon typ av landningsbana, men jag kan lova att jag inte ahde gett några klartecken för landning. Tillslut pallade jag inte ligga där längre. Det enda det resulterade i var at jag blev förbannad. Och inte kunde jag slå till flugan heller för den bara flög sin väg. Så jag gick upp.

Jag gick sedan tillbaka i rummet och lyckades fånga flugan i en burk. Jag var då så pass snäll att jag bar ut den och släppte den lös i det fria. Men sen kunde jag inte somna om ändå. Men, men, sova kan man göra när man blir gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0