Onsdag 23/03-2011

På onsdagen var det dags för Play group för första gången denna vecka (vi for inte i måndags för Jaxson var alldeles för trött) Men idag var han mycket piggare och gladare. Han sprang som vanligt runt non-stop i 120km/h och lekte massor med alla bilar och bollar. Jag lekte lite med honom, kastade boll genom ett fönster och skjutsade honom på några bilar osv. Men för det mesta lekte han på bra själv.

På kvällen hade jag fotbollsträning. Jag hann inte käka innan träningen idag, vilket jag brukar göra. Men maten var helt enkelt inte klar så jag käkade en macka innan och sen drog jag. Träningen idag var bra mycket bättre. Det var fokus på försvar och vi hade delat in gruppen i två delar. Jag var i Steves grupp (ord. Tränare) hela tiden. Vi körde typ match över helplan med fokus på försvar och omställningar.

När jag kom hem var jag super hungrig. haha tror inte ens jag sa hej när jag kom in genom dörren utan bara gick raka vägen till köket och värmde upp lite mat. Men jag menar är man hungrig så är man ju! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0