onsdag 02/03-2011

När jag vaknade av väckaren vid sju i morse så möttes jag av Braedon som höll på packa de sista inför sin Wellingtonresan i vardagsrummet, samtidigt som Korbyn satt där och kollade på tv. Braedon åkte typ på en gång och jag gjorde Korbyn reda för skolan. Kylie var också hemma idag. (Hon är ledig till på fredag och börjar jobba igen på lördag)

Kylie åkte och handlade lite mat. Det var verkligen på tiden! Jag städade undan och lekte med Jaxson. Efter det sov han en stund innan det var dags för Play and learn.

Haha när jag gick in för att väcka upp honom hittade jag honom såhär:


Troligen hade han försökt ta sig ur sängen för att leka med alla sin leksaker och sprida dem runt i rummet som han brukar, men eftersom han den första dagen hade en typ bälte runt midjan för att hålla honom på plats och han tydligen inte kunnat ta sig loss (han brukar dock lyckas med det) så blev han väl trött och somnade på golvet.

Jaxson åkte sen på day care. Jag satt ute i den sköna stol/hammocken på altanen och läste min bok. Korbyn kom hem, Kylie gjorde läxorna med honom. Jag fixade middagen. Jag gjorde mammas broccoli, spagetti och bacon gratäng som Korbyn verkade älska (och han är rätt svår att göra nöjd)

Efter det åkte jag på träning. Det gick lite bättre idag. Jag lyckades bli uttagen till laget som ska spela på Söndag. Kul! :) Hoppas verkligen det går bra på matchen! Jag har inte varit på topp på senaste tiden. Min kondition har blivit sämre pga av att jag inte kunnat träna ordentligen för att jag vart sjuk hela tiden.... Men de borde ju vända nu ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0