Måndag 27/03-2011

På måndagen var Jaxson för trött för att fara på play group så istället stannade vi hemma så han fick sova. Det kom förbi några snubbar och undrade om vi hade någon sopsortering som ja vi inte hade, men hur som helst så märkte jag då att Daisy var instängd i bilen. Så skyndade mig då att släppa ut henne eftersom jag visste att hon vart där sen igår kväll, eftersom hon då hoppat in i bilen och Braedon tagit ut henne men sen måste hon hoppat in igen utan att han märkt det. Under natten hade hon då gjort fetaste bajet på golvet i baksätet av bilen. Kan tillägga att det var inte den mest väldoftande heller!



Kan säga att jag var inte den gladaste personen just då. Var riktigt arg på Braedon och ville verklgien inte städa upp efter Daisy. Så ringde Braedon på mobilen två gången men han svarade inte så jag lämnade ett meddelande: You are so dead to me rigth now!!!

Efter en stund ringde han upp och det hela slutade med att jag ändå var tvungen att städa upp! Arrghh!

Dagen flöt på och på kvällen fick jag ett sms om att fotbollsträningen var inställd. Så jag skjutasde Korbyn och Jacob samt tre andra barn på kiers (typ pojkscouter) idag skulle de alla ta med sig varsin kartong som de sedan skulle göra flygplan, bilar eller nått annat kul som de kunde sitta i. Så kan säga att alla hade ganska stora kartongen och det tog en del pyssel att få in alla barnen samt alla deras kartongen i bilen. Men efter att ha plockat ut Jaxsons barnstol och flyttat om lite så gick det fint! :)

På kvällen tog jag det sedan bara lungt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0