Lördag 26/03-2011

Lördagen började med en rejäl frukost och sen for vi och kollade på "nikkis barns" skolas car boot fair sale - och dem sålde verkligen grejorna ur bagageutrymmet på bilen! Haha! Så det hela bestod av massor av bilar som stod parkerade efter varandra och vrån baggaget och ja i vissa fall även genom dörrar och fönster kunde man kolla på grejor. Haha skönaste kommentaren från en tant med den mest smockade bilen:
- maybe you can se it trough the back window... or maybe not!
 
Efter det var tanken att jag och nikki skulle köra "stand upo paddle" alltså att man står upp på en typ surfbräda och paddlar med en jättelång paddel. 
 
Bild från google
 
Tyvärr var förhållanden inte de bästa. Det blåste på rätt bra så det hade blivit väldigt svårt för oss att paddla så vi besämde att vi ska göra ett försök igen om två veckor (helgen innan mamma och pappa kommer) - hoppas på bättre förhållanden då!
 
Så vi gick hem i regnet igen. Jag tror jag glömde säga att det regnade, det öste inte ner men lite lätt regn som kändes aningen värre eftersom det var lite blåsigt + att jag inte var klädd för regn. Väl hemma hos nikki igen torkade vi av oss och bytte kläder innan vi tog bilen till Albany för shopping. På kvällen for vi och såg Black Swan på bio. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0