Lördag 05/03-2011

Jag hade ställt väckaren på 7 för jag hade tänkt åka in till gymmet för att köra ett par pass eftersom de hade gratishelg i helgen och mitt gympass har gått ut. :/ Jag började med att köra ett step och ett pumppass mellan 08.30-10.30. Efter det åkte jag och gjorde lite ärender. Sen åkte jag tillbaka till gymmet vid typ 11.10. Sprang lite på löpbandet medan jag väntade på att core passet skulle börja. Det var dock försenat så stod och väntade typ en kvart. Efter det duschade jag sedan och sen åkte jag och gjorde klart min ärender innan jag åkte och postade ett paket till Anna till hennes födelsedag. (hoppas de kommer fram i tid)

Sem åkte jag hem. Var väl hemma vid typ 2. Sen tog jag det bara lungt och återhämtade mig. Pojkarna badade lite:

På kvällen såg vi på american idol, käkade en kaka och drack lite te och efter det gick jag i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0