Jobb i helgen! (Lördag 26/02-2011)

Jag var tvungen att jobba i helgen för att kylie var borta. Men det hände verkligen ingenting. Korbyn var hos en Kompis på lördagen tror jag. Jag hade hand om Jaxson men han sov mest hela tiden tycker jag, så det var inte så kul. Braedon fixade i trädgården så han såg man inte mycket av heller... Dagen flöt på sakta, sakta. Det var en rätt tråkig dag om jag ska vara ärlig.

Eftersom dagen var så seg så innan jag somnade låg jag och tänkte vad jag kunde göra för att förgylla morgondagen. Jag kom på att det hade varit kul om jag var en hemlig agent/spion så jag sa till mig själv att när du vaknar imorgon är du en hemlig agent på uppdrag!

Haha man får väl göra vad man kan för att förgylla dagarna och få lite mer spänning i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0