Fredag (25/02-2011)

Jag började morgonen som vanligt - att göra Korbyn redo för skolan. Jaxson vaknade tidigt även idag. Kylie var uppe rätt tidigt hon med eftersom hon skulle åka till flyget på morgonen. Eller en taxi kom och hämtade henne vid 10.30 så var väl inte riktigt morgon kanske.

Men när Korbyn åkt till skolan så lekte jag massa med Jaxson. Jag han även städa lite medan Kylie passade Jaxson. Sen när hon hade åkt gick Jaxson isäng en stund innan det var dags för day care. Medans han var på day care... ja vad gjorde jag då? Jag kommer inte ihåg det var ju ett tag sen nu. Men det var säkert inget viktigt...

...Jo nu kom jag ihåg. Jag bakade maränger. Jag hade nämligen kvar tre äggvitor i kylen sen jag försökt göra egen glass. Så gjorde maränger idag. Jag hade lite mörk choklad som jag smälte och blandade i så dem fick en god chokladsmak. Tyvärr så hade jag inte inne dem tillräckligt länge, de blev lite för mjuka... Men de var goa iaf.

Sen städade jag klart de sista, Korbyn kom hem från skolan. Jag hjälpte honom med lite läxor, fixade nått att käka. Sen hämtade vi Jaxson på day care...

Kom inte ihåg vad jag gjorde på kvällen... Men gjorde nog inte så mycket skulle jag tro. Vi hade tänkt att ha filmkväll men så blev det inte för att Kylie hade åkt iväg, så antar att vi bara tog det lungt. Jag har inget minne av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0