Fredag (11/03-2011)

Jag tog med Jaxson till Play groupen igen. Idag hade jag tagit med mig en bok så att jag skulle ha något att göra under de 2,5 timmar vi var där. Så jag satt ute och läste mesta dels. Vilket jag sedan ingås ledde till att jag fick sjukt många myggbett. Mina ben höll på klia sönder! Så hittade någon salva mot utslag till rumpan för Jaxson i väska så hedde på lite av de och de hjälpte lite så det var skönt. Men det kliade fortfarande när jag kom hem. Tänkte att jag måste ha minst 30 myggbett, eller kan det verkligen vara så många? Så var tvungen att räkna! haha! Kom upp till 42 innan jag gav upp. Men har lätt över 50 stycken - säkert närmare 60 stycken! Så nästa gång får jag försöka leta upp insektssprejen och spreja på ett bra lager.


Jaxson och flera andra av de andra barnen var grymt facinerade av traktor utanför stängslet.


Jaxson fick skjuts av ett jättesött lejon



På kvällen tog jag Korbyn på simning. Vi lyssnade på min musik från mp3n hela vägen dit och tillbaka. Mest på waka waka. Vi sjöng som alltid riktigt högt och falskt. Men vi har alltid kul!

Efter det åkte vi hem och käkade kycklingnuggets till middag. Sen såg vi på glee innan det avbröts med nyheter om jordbävningen och tsunamin till följd i Japan. Hemska bilder som visades på tvn. Jag har svårt att fatta vad som egentligen händer! Det känns så overkligt!

Jag fick även besked om vilken match jag skulle få spela i helgen. Vi hade nämligen två matcher i helgen för att vi är så många. Den en var en turneringsträningsmatch och den andra var bara en vanlig träningsmatch och inte en del av någon turnering. Så jag ville helst spela turneringsmatchen. Men jag trodde det var helt kört efter träningen i onsdags. Därför blev jag extra glad när jag fick veta att jag skulle spela turneringsmatchen klockan ett på söndag. (den andra var klockan 2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0