Fredag (04/03-2011)

Det kom en sköterska vid halv tio och tog ett blodprov på Kylie för att hon ska kunna få försökring med bilen, skumt! Efter det åkte hon till stan. Jag såg till att Jaxson sov en stund innan det var dags för hans sista play and Learn. Kommer verkligen sakna att han far på day care med jämna mellanrum. Jag tror han kommer sakna det med. Sista typ 2-3 veckorna så skrek eller grät han inte när jag lämnade av honom. Jag tror han hunnit vänja sig och så bestämmer dem att han ska sluta där...¨

Aja efter att jag lämnat av honom på day care åkte jag in till Pukekohe och gjorde lite ärender. Jag köpte nya hörlurar till min mp3-spelare. (Dom gamla dödade ju dammsugaren) Jag köpte nytt schampo, balsam och en ny duschkräm eftersom jag gjort slut på de gamla. Jag var förbi the wearhouse och köpte lite grejor åt Kylie. Jag köpte en vattenmelon och en avokada så att jag kunde göra en guacemole och käka lite vattenmelon i kväll/helgen. Jag köpte även lite fisk. De har en jättebra affär i pukekohe där man kan köpa färsk fisk som fångats på natten! Så jag köpte två laxfilér - Kände för att lyxa lite. Men de var rätt stora så delade dem i två bitar vardera när jag kom hem så nu kan jag käka lax 4 gånger! :)

Sen åkte jag hem. Jag fick ett sms från kylie precis efter att jag var på fiskaffären där hon sa att jag inte behövde skynda mig hem men eftersom jag hade min fisk ville jag komma hem så att den inte hann bli förstörd.

Väl hemma igen så hjälpte jag till att fixa Korbyns mellanmål. Sen hämtade jag upp Jaxson på day care för sista gången! Nästa vecka ska jag börja ta honom på en play group. Men så måste jag stanna där hela tiden, suck! Tror förresten också att det är bättre för han attfå vara själv som på day care för så fort jag eller nån är med så håller han sig bara till mig och gråter typ om han inte ser mig.

På kvällen gjorde jag min guacemole och lite morotsstavar, sen såg vi på tv. Bland annat the cube, ett kul tävlingprogram där de ska göra massa saker typ stutsa en boll i ett hål, räkna bollar på tid. Bygga ett torn av klossar osv. Allt på tid och varje level blir svårare och svårare. De är sju levlar, och om de klarar alla på nio liv så vinner de 250 000 pund. (ca 2 500 000:-)  Haha jag vet att jag suger på förklara så ni kan ju kolla in länket så förstår ni vad det handlar om:

http://www.youtube.com/watch?v=7u2t-IIkuBM - kolla in länken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0