Första dagen på play group (onsdag 09/03-2011)

Jag tog Jaxson till Play groupen. Han verkade älska det. Jag såg knappt skymten av honom. Han sprang runt och lekte med alla bilar, bollar och även lite vatten. Jag försökte ta lite kort på honom men det var svårt för han var i rörelse hela tiden. (förutom när han käkade dåra)






Efter det åkte vi hem igen och Jaxson sov en liten stund. Jag läste lite.

På kvällen var jag först tvungen att skjutsa in Korbyn till fotbollsträningen innan hade jag fotbollsträning. Tanken var att Braedon skulle möta mig där så jag kunde åka iväg på en gång om jag ville. Men det hade varit någon olycka på motorvägen så trafiken hade stannat av så han vart sen. Men jag han i tid för min träning även om Braedon inte kom förrän Koryns träning var slut

Min träning gick sämst idag. Jag var galet arg när jag kom hem. Det var en tjej som hade varit riktigt oseriös på träning och bara flumsat bort allt. Vi hade delat in oss i två grupper och hälften var med första coachen och hälften med den assisterande och spelade matcher typ sista 45 minuterna. Jag hamnade med den assisternade. Hon verkade inte alls bry sig om att en av tjejerna slamsade bort allt. Ingen av de andra spelarna heller för den delen! Det var helt värdelös träning. Inget tempo, bara slams! Shit så arg jag var.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0