Bilder från mitt cover när jag var ute och spionerade, eller nått sånt...


Jag hade lovat en viss person att ta lite bilder på där jag bor. Här är huset i alla fall. Mitt rum är rakt fram i mitten, med ett öppet fönster och en egen dörr till höger om fönstret. Har fin utsikt över parkeringen :P
(kan dock tillägga att parkeringen har flyttats till gräsplättet med överväxt gräs som nu har blivit nerklippt. Kanske få ta en ny bild någon dag framöver)


Typiskt nya zeeländskt att de säljer frukt, grönsaker osv. efter vägen och att man betalar i en liten burk. (Fanns dock inget att köpa idag)


Jag tog mig ner på stranden











Clarks beach centrum: Närmast kameran två take away's. I det vita lägenhetsblocket f.h: En tom lokal som ska eller har varit en take away, frisör salong, diary(liten matvarumutik), spritaffär (borta vid den svarta bilen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0