Juni 8, 2011

Idag min sista dag hos familjen innan jag åker till australien! Jag åkte in till pukekohe för att växla mina pengar och idag förljde även Helena och Jaxson med. Men jag lämnade av dem på chipmunks medan jag for förbi banken. Och idag lyckades jag ta ut och växla pengar. Jag prövade ta ut en mindra summa och det gick fint, skönt att det funkade annars hade det kunnat bli jobbigt.

Kylie berättade även nyss för mig att jag är tvungen att ta med mig min biljett hem till sverige för när jag kommer tillbaka in till nz. Annars kommer jag inte komma tillbaka in. Tur att jag frågade henne för det var inte i min plan att ta med mig till australien!

Kommer även ta med mig mitt elektroniska visa för de har stämplat fel i mitt pass så det står att jag måste vara lämna nz 30 juni, vilket inte kommer hända.

Har dock inte packat klart ännu får göra det efter middagen. Jag håller nämligen på att laga en curry- vindalo med massa chili. Fast får lov att tillsätta chilin i slutet för alla gillar inte stark mat. Efter maten ska jag gå över till Romelia (tydligen har jag stavat nämnet fel i 8 månader nu) för att lämna mitt schampo m.m. för jag kan inte ha det i mitt carry-on baggage. Så får låta bli att dusha i mitt schampo första dagen. Kan säkert låna glendas, ska sova i deras lägenhet i surfers paradice första natten. Kollade upp lägenheterna där de ska bo och skrev ut kartan dit tidigare idag och det såg superlyxigt ut!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig flicka..........

2011-06-08 @ 11:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0