Underbara lördag! 28/05/2011

På lördagen skulle familjen åka till Cambridge direkt efter Korbyns fotbollsmatch som började klockan 9. Så det innebara att dem begav sig iväg rätt tidigt innan 8 nån gång. Synd bara att de inte ens kan försöka vara lite tysta på morgonen. Fast denna morgon var det inte barnen som förde mest oväsen utan kylie och braeodn var väl lata antar jag som inte orkade gå in för att prata utan stod och skrek frågor till varandra. Men jag somnade om direkt efter dem åkt och sov till nio-tiden typ. Då gick jag upp och började meka med fotoalbumet som jag ska göra till familjen samt käkade frukost. Jag satt med albumet till halv ett innan jag gick in i duschen. Vet inte riktigt vart tiden tog vägen - den bara flög iväg!

Efter att jag duschat tog jag fram lite fisk till middagen för mig och Romina. Planen var att Romina skulle komma förbi vid 13.30-14.00 nån gång och sedan skulle vi bara ta det lung och umgås och ha filmkväll ikväll. Det vart en riktigt lyckad kväll men massor av prat skratt, trevligt sällskap, god mat och bra filmer. Vi såg först Julie & Julia och sen jävulen bär prada. Vi käkade min goa fisk och couscous och broccoli och till efterrätt kladdkaka, fruktsallad och glass, Yummy!

Riktigt, riktigt bra dag!

Efter att Romina for hem vid 11-tiden satte jag mig och försökte meka lite mer med albumet. Vid halv två kom jag på att det kanske vore bra att gå isäng för jag hade match på söndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0