Torsdag 02/06/2011

På torsdagen fick Helena ta sovmorgon och sedan mötte vi alla upp Romina för fika i puke samt åkte och fixade ett nz-nummer för Helena samt en adapter. Efter det åkte vi hem och tog med Jaxson på en promenad i vagnen där han sedan somnade medan jag visade Helena runt i Clarks beach.

Efter det kom Korbyn hem från skolan och på kvällen lagade jag spagetti och köttfärssås innan vi åkte till Korbyns fotbollsträning, där jag och Helena satt och kollade samt pratade på om allt möjligt medan vi väntade på att Braedon skulle dyka upp, vilket inte hände. Det hela slutade med att jag fick skjutsa Helena och Korbyn till motorvägen där Braedon sedan hämtade upp dem innan jag begav mig av mot min träning. Som tur var var min träning förskjuten 30 minuter idag annars hade Helena fått vänta själv på Braedon ca 30 minuter, fast hade ju funkat det också.

Träningen gick sådär idag men det var kul att vi spelade match sista 40 minuterna på helplan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0