Tisdag 31/05/2011

På tisdagen jobbade jag bara på som vanligt. Jag for inte in till wauiu pa för musik grejen utan mötte istället upp Romina för fika och medan Jaxson sedan sov på eftermiddag så fixade jag med mitt fotoalbum, precis som igår.

På kvällen hade jag fotbollsträning. Det börjar bli riktigt kallt nu så frös om armar och händer så i bilen på vägen hem hedde jag på max på värmen så jag skulle tina upp fort. Hade dock bara shorts och t-shirts så får kanske ta på mer kläder nästa gång.

Efter träningen åkte jag hem och hämtade upp middag innan jag åkte direkt till Romilia och Dom och dem hjälpte mig att hitta bra hemsidor där de hade billiga flygresor och vi satt och jämförde resor i 2 timmar. Sen kollade vi lite andra sidor åt Romilia innan jag åkte hem vid 11.00-11.30-tiden och jag sedan satte mig ner för att återigen leta upp hemsidorna (Min dator stänger ju av sig när man tar ut laddaren och sidorna sparades inte) för att sedan boka dem en åt gången eftersom det var 3 separata resor. Efter det blev det äntligen dags för en efterlängtad dusch innan jag gick isäng vid 13.15, kan säga att det var tungt att kliva upp när väckaren ringde på morgonen strax innan sju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0