Tillbaks till Auckland (söndag 19/06/2011)

Jag vaknade av att de pratade i högtalarna och satte mig upp. Flyget var försenat till typ 02.30. Jag lyckades sedan hålla mig vaken tills planet skulle gå, men somnade och sov i princip hela flygresan sedan.

Jag käkade mitt äpple och min fruktbar och en liten bit macka innan vi landade och jag var tvungen att slänga all ev. mat jag hade kvar.

Det gick relativt fort att gå igenom tullen och säkerhetskontrollen gick i ett naft idag. Sen fick jag vänta ca 15-20 minuter på Romina. Men det var rätt skönt att vara på fast mark igen.

Vi åkte förbi McDonalds och tog en kaffe innan vi åkte hem. Jag hade fått en sms medan vi var på McDolands att jag skulle få spela matchen vi hade. Men jag hade bara frågat vart vi spelade för jag kanske skulle komma och titta lite.

Vi åkte hem iaf och jag for och tittade på matchen. Jag tog med mig mina skor men spelade inte. Sen åkte jag hem, tvättade och packade om mina andra resväska. Sen lagade jag lax till middag och en kladdkaka. Familjen kom inte hem förrän 21.30 och då var jag supertrött. Jag somnade så fort de kom hem och sov till 10.30 nästa dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0