Söndag 29/05/2011

Denna söndag hade vi endast en match. Det var bara div 1 laget som hade en match och jag skulle få spela den. Jag gjorde första målet i matchen. Skönt att få göra ett mål igen var ett tag sen sist. FÖrsta halvlek slutade 4-2 till oss. Vi spelade riktigt bra så det var kul men i andra så tappade vi och bjöd in de andra laget. Matchen slutade 4-4 vilket var en besvikelse. Efter matchen duschade jag där borta och sen fick vi lite fika. Jag hade packat väska full för jag trodde inte jag skulle hinna hem innan vi skulle ha middag och lagkväll med frågesport osv.

Men jag hann åka hem och vara hemma en hel timme innan det vart dags att åka till puke. Under den timmen mekade jag på med mitt fotoalbum igen eftersom familjen fortfarande inte var hemma.

Lagkvällen blev toppen! Vi var indelade i lag och började med att åka runt puke för att klara 10 uppdrag. Typ ta kort med en särskilt person, leta reda på lite saker och ta gruppfoton på vissa utvalda ställen. Sista frågan var gåta eller ja en riktigt klurig fråga som var värt massa poäng. Vi var den enda gruppen som kom på rätt svar så vi fick 10 extra poäng. Dessutom kom vi tillbaka först så vi fick extra poäng för det med. Sen vann vi typ alla frågor i fråesproten så vi fick en stor öedning inför nästa 3 omgångar i lagtävlingen. De lag som leder efter 4 omgångar vinner ära och en prispott på en del pengar. Alla som kommer på dessa saker får ta med sig 5 dollar till prispotten + 5 dollar till maten. Idag fick vi pizza.

Det blev ännu en riktigt lyckad kväll. Det har vart en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0