Lekparken (fredag 03/06/2011)

Efter vi kom hem från Play group sov Jaxson ca 2 timmar så vi fick lite tid för att göra vad vi ville eftersom vi redan städat undan.



När Jaxson sedan vaknat och fått nåt i magen drog vi till lekparken och var där typ 1 timme innan vi åter gick hem igen.



På vägen hem gick vi förbi Kelly i hårsalongen så jag stannade och pratade med henne ca 30 minuter. Helena gick hem för att hinna hem innan Korbyn kom hem från bussen och Jaxson stannade med mig. Tanken var att han också skulle gå hem men han ville inte gå själv med Helena nu när jag fortfarande var där.

På  kvällen ville vi åka in och simma lite i pukekohe på badhuset där. Men Korbyn hade simning också och Kylie ville inte ta med sig båda barnen in när hon for in (fast hon tar ändå för givet att jag ska göra det när hon inte hinner hem i tid) så vi var tvunga att antingen ta med Korbyn på simningen eller stanna hemma med Jaxson. Dålig stil tycker jag!!!

På kvällen gick vi sedan en promenad men det blev för sent att fara in till badhuset näe dem kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0