Underbara fredagskväll! (fredag 15/04/2011)

Efter att vi badat med delfinerna, åkte vi hem och fräschade upp oss lite sen gjorde vi oss fina, (ja eller finare i mitt fall) och sen åkte vi först till Haruru falls innan vi åkte vidare till ett annat vattenfall samt gick en liten promenadstig så vi blev lite mindre fräscha, haha! Sedan åkte vi till Ake Ake Vineyard där jag sedan i alla fall i princip bjöd på middag.


Vid Haruru falls


Vid vattenfallet jag inte kommer ihåg namnet på...


Ake Ake vineyard

De hade supergooood mat! Innan maten fick vi dessutom en liten vinprovning och efter att vi käkat klart köpte vi med oss lite vin hem.

Jag hade köpt några typ matbiljetter via en hemsida på vingården innan så man fick mat för 40 dollar men betalade bara för 20 dollar. Så jag hade köpt tre såna för jag trodde det skulle vara en per person, läste inte så noga. Så kommer vi dit och så visar det sig att det är en per bord. Men vi fick iaf använda två av dem. Sen käkade vi lunch där dagen efter så då använde vi den sista så jag betalade i princip middagen... haha! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0