Party (01/04-2011)

En bild säger mer än 1000 ord va?


Här är hela gänget! Känner ni igen mig?


Till middag blev det sushi, och pizza. Gillar dessutom att alla satsat på utklädnaden. Till och med Jaxson hade utklädnad. Kolla in Super-Jaxson i bakrunden. Är han inte supersöt?


Här är super-Jaxson i farten igen.



Jag hade gjort en tipsrunda med massor frågor och sedan gällde det att ta reda på svaren. Här nedan kan ni se fråga ett. "Who got the skills?" Det gäller att träffa pennan i hålet på flaskan. (vinnaren var Braedon i mitten)




Nästa fråga gällde det att dricka ett glas vatten fortast möjligt med två tamponger i munngipan.



Vinnare Dom de tog honom typ 3 sec!


Sen gällde det att vissla efter att ha käka digistivekex


Här ser ni vinnaren!


I nästa gren gällde det att placera en bit tejp så lång bak som möjligt genom att stå axelbrett och böja sig ner genom sina egna ben.




Sen gällde det att vispa en äggvita så mycket att man kunde hållla skålen upp och ner över huvudet.




Smälla en ballong med hjälp av kroppen




Käka isglass genom nylonstrumpa




Fånga ett äpple i en hink med vatten och sen leta godisormar i en skål med mjöl.




När alla lekar var gjorde och vinnarna i frågesporten korade, (Det gällde ju nämligen inte att vinna tävlingarna utan att få flest rätt i frågesporten som de gjorde innan) så var det dags för tårta och det fanns massor av tårta!


Kylie hade köpt denna supergoda tårta till mig efter jobbet...


... + att Romilia bakat denna till mig.

Kanske inte det typiska svenka partyt... men kan säga att det blev en toppenkväll. Alla var väldigt fint utklädda, det var väligt underhållande att se alla lekar och stämningen var på topp! Sammanfattninsvis en mycket, mycket trevlig kväll!






Kan tillägga att mitt namn denna kväll var Roj och Jaxson var extremt rädd för mig, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahah DU är ju allt för lustig du

2011-04-26 @ 05:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0