Onsdag 30/03-2011

Under onsdagen drog jag och Jaxson till play group. Han var rätt klänging idag och ville mest bara vara med mig.



Här kan man se lite grann av anläggningen. F.v En lekstuga, en swimming pool, två förråd som är fullproppade med leksaker, typ bilar, cyklar, bollar etc. Sen en busskur att hämta upp folk vid när man kör bil. Närmast kameran bord där man kan sitta och fika, Mycket skönt för de är alla i skuggan.




På kvällen var det äntligen dags för fotbollsträning. Kändes som en evighet sen jag spelade fotboll sist eftersom vi inte hade någon träning i måndags. Men jag hade ju ändå match på söndagen så det var ju bara tre dagar sen, men det kändes som så mycket längre.

Träningen gick riktigt, riktigt dåligt idag dock. Tror inte jag lyckades ta emot en enda boll idag ens...? Jag ver helt värdelös! Så när jag åkte hem var det inte den gamla glada sofia utan en riktigt förbannad och besviken Sofia... tur att ingen var i närheten! :P

När jag kom hem satte jag på duschen på så kallt det bara gick och tog sedan en riktigt långdusch i iskallt vatten. Jag stod säkert där i 20-30 minuter innan jag gick ut igen. Det var inte riktigt min dag idag tror jag...



Kommentarer
Postat av: Mamma

En sådan dag är det skönt att du befinner dej på Nya Zealand. Pratade med dej på skype och du var inte att leka med. Skratta och sa till pappa hur du va och han bara skratta han med. Kram

2011-04-02 @ 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0