När de värsta mardrömmar besannas! (29/03-2011)

Alla har vi ju våra fobier. Jag tycker verkligen inte om ormar. När jag var liten så såg jag en gång ett program på discovery channel om ormar som simmade i vattnet, (sen såg jag en orm simma i vattnet på ett scoutläger också!) så sen dess har jag var jätterädd för att gå på toa. Jag har trott att det ska komma en orm upp ur toan och bita mig i rumpan (som alltså simmat in där allt bajsvatten kommer ut och sen simmat upp i min toa). Detta har jag alltså trott i flera år (det är inte med stolthet jag erkänner detta) så varje gång innan jag gått på toa har jag måstat kolla så det inte är en orm där innan jag sätter mig (ett tag var jag tvungen att hålla koll på ormar under hela toabesöket)

Jag har precis börjat inse att det kanske inte är så stor chans ändå och kollar inte lika ofta längre. Men så idag så ändrades plötsligt allt det där. Jag läste en artikel på aftonbladet om en liten flicka som skulle på på toa och så var det en orm i toan!!! Alltså serriöst jag kommer inte våga gå på toa någonsin igen tror jag! :O

Fick lov att berätta för familjen varför jag inte ville gå på toa. Dem bara skrattade åt mig och förklarade att de inte finns några ormar på NZ. Men alltså tänk om de simmat över från austrailen då och in i min toa..?! Jag kan dock tillägga att jag faktiskt går på toa, men jag spenderar inte en sekund mer än jag behöver och tittar alltid noga innan jag sätter mig!

Här är artikeln om ni vill läsa själv, men jag varnar känsliga läsare!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12797689.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0