Jag kan inte ens föreställa mig... (30/03-2011)

Jag satt återigen och läste aftonbladet, brukar göra det lite nu och då så man får lite koll på vad som händer i sverige och världen. Hittade en artikel om en snubbe som köpt en tavla på loppis för att han gillade ramen och sedan visade det sig att tavla var värd 406 miljoner kronor!! Jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas att få reda på det. Jag tror jag skulle tappa talförmågan om någon sa att jag vunnit eller fått så mycket pengar. Fast hade vart rätt nice att åka ut och resa då kan jag lova. Men jag menar det är för mycket pengar! Tror inte man uppskattar saker lika mycket längre då ju... Jag skulle nog skänkt bort mycket av det.

Fast vad jag skulle gjort med pengarna spelar ju inte så stor roll egentligen eftersom jag inte har så mycket pengar att röra mig med.

Tror inte det någonsin skulle hänt att jag köpt en tavla som var värd så mycket på loppis, hade nog vart mer troligt att det var jag som sålt den, haha! Ändå lite tung för personen som sålde den tavlan på loppisen!

http://www.e24.se/lifestyle/klacksparkar/kopte-tavla-vard-406-miljoner-kronor-pa-loppis_2713553.e24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0