Black beach (tisdag 12/ 04/2011)

Vid 10-tiden anlände mamma och pappa bagage äntligen så de kunde få byta om till rena, sköna kläder. Vi tog sedan med oss Jaxson (eftersom jag fortfarande jobbade) och åkte och käkade lunch på en Castaway en restaurang som låg alldeles vid havet och en Black beach, dvs en strand med svart sand. Väl där fick Jaxson springa av sig ruset. Fast han var väldigt, väldigt duktig inne på resaurungen och satt snällt och väntade. Maten tog rätt lång tid att få och när den väl kom så tror jag vi alla fick lite av en chock. Vi hade alla fått varsin stekhet stenplatta och rått lamm och kyckling som i mamma och pappas fall eller fåa skaldjur som i mitt fall. Sen var tanken att vi själva skulle få grilla maten. Men det var riktigt coolt! Gott blev det också!

Jag har tyvärr inga bilder från restaurangen för tror pappa har dem men jag har massor av bilder från stranden dit vi gick efteråt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0