lördag 16/10/2010

Jag tog en ordentlig sovmorgon i morse. Eller jag försökte i alla fall. Vaknade typ 100 ggr av att Jaxson skrek, någon pratade alldeles för högt utanför min dörr, tvn, eller tvättmaskinen. Vid tio gick jag dock upp. Körde lite styrketräning på rummet i typ 30 min innan jag gick in i duschen.

Sen tog jag det bara väldigt chill tittade på serier, läste, såg lite på tv men försökte hålla mig undan Korbyn som hade spytt i natt. Jag kände inte för att få magsjuka. Klockan tre bar vi oss iväg till en granne, Romilia (Kiaras mamma) som fyllde 40 år igår och hade fest idag. Alla hade med sig något att käka när dem kom dit. Det var hur mycket folk, barn och mat som helst! Jag käkade bland annat musslor som faktiskt var jättegoda - särkilt dem i chilisås! MUMS!

Som sagt det var verkligen hur mycket folk som helst hos Romilia. Alla var vänner till Kylie och Braedon också så det var riktigt många som jag presenterades för, tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på någon! :P Alla såg typ likadana ut  och alla barnen också! :P Jag kan inte säga att det var den roligaste kvällen i mitt liv precis. Man känner sig lite som det fjärde hjulet när man inte känner någon. Känns som om man bara är i vägen. Men jag lär väl lära känna alla dem precis i tid innan jag åker hem igen! De verkar dock vara ett trevligt gäng, många men trevliga när man väl lär känna dem tror jag. Men det är svårt att föra konversationer med människor man alldrig sett i sitt liv förut - särskilt när alla andra känner varandra!

Känns dock skönt att vara tillbaka i huset igen. Inte längre vara omgiven av massa främmande människor. Jaxson ligger och sover. Braedon ser på tv och Kylie och Korbyn är kvar hos Romilia. Ser fram emot att mitt avsnitt av one tree hill ska laddas klart så jag kan se det utan avbrott.

Hoppas ni i Sverige får en bra lördagskväll. Se till att omgiva er av männiksor ni tycker om! Kramar från nz :)

Kommentarer
Postat av: becca

Du verkar ha det hur underbart som helst!! :D



Och jaa de stoooora drinkarna var huuur najsa som helst! Goda ocksa! :D Har du lart kanna nagra jamnariga da? (Har inte tid att lasa hela bloggen nu nar jag bara ar pa internetcafe. Vi vantar pa vanligt internet)



Hareee bra!

2010-10-16 @ 15:11:04
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0