Torsdag 14/10/2010

Idag skjutsade jag Korbyn till skolan eftersom han hade så Mycket saker att ta med sig idag. Dom har calf and lamb day (kalv- och lammdag) imorgon(fredag) på skolan. Vilket har någonting med lamm och kalvar att göra som jag inte riktigt räknat ut men tror dom ska gå någon bana med dem. (Bilderna är från förra året)

Sen ska de även göra varsitt grönsaksdjur. Jag ska se till att ta lite bilder imorgon så ni får se årets bilder. Vad han gjort för djur i år får ni se imorgon. Jag vill inte avslöja det ännu! Denna bild är från förra året då Korbyn vann. Vi får se hur det går imorgon...



Sen ska alla göra ett blomsterarrangemang. Jag tror dom har något tema av nått slag...?



Sen designar alla också två kakor var.



Efter att jag lämnat av Korbyn och alla hans saker på skolan så åkte jag och Jaxson hem. Jag la Jaxson i säng igen eftersom han var trött och brukar normalt sova vid denna tid. Under tiden så städade jag lite och passade på att steka lite i solen. Jaxson sov i typ två timmar och jag hade nästan ingen städning att göra så det blev lite tid i solen. Det var jättefint väder idag. Jag har gått i shorts hela dagen och har inte frysigt det minsta!

Jaxson vaknade igen strax efter 11 så jag fixade lite lunch och precis när vi käkat klart fick jag ett sms av Linda som undrade vart jag höll hus. Tanken var att vi skulle ha brunch idag. Men det hade jag totalt glömt bort. Så blev ingen brunch idag för det tar typ 30 min att köra, Korbyn slutade halv 1 idag så hade blivit en väldigt snabb brunch och dessutom hade jag och Jaxson precis käkat.

Sen blev det lite lek, Korbyn kom hem, mer lek. Sen blev det två timmars sömn för Jaxson igen, massor av lek med Korbyn. Vid halv fyra vaknade Jaxson igen och det blev dags för mat igen för honom. Sen har det var full sprutt på honom och just nu är han såååå trött. De försöker få honom i säng men han vill inte sova, tror han är övertrött. Men han borde lagt sig för länge sen!

Jag har inte gjort så mycket ikväll. Jag hade kunnat fara på bio och se premiären av eat, pray, love men det blev så stressigt så valde att stanna hemma ikväll. Jag får se den en annan dag. Jag är rätt trött nu efter en lång dag så ska bli skönt att få krypa i säng snart. Åt kyckling ikväll igen som vanligt! Jag äter typ kyckling jämt! Till lunch och middag typ varje dag! Man kan inte få kycklingförgiftning va?

Fick förresten min första lön idag - Härligt!

Godnatt!








Kommentarer
Postat av: Mamma

Va kul att du går i shorts här snöar det jag har panik är på jobbet tog bilen i morse vi har sommardäck hjälp.

Kan du inte komma på någon annan mat än kycklig när du kommer hem kommer du nog att låta som en kyckling

ät fisk kött köttfärs soppa mm

kram mamma

2010-10-14 @ 12:50:22
Postat av: Anonym

Hej Vad skönt det låter med sol och värme. Här i Bjurholm är det snö minus tre grader och kuling. Vi var strömlösa nån timme mitt på dagen. Vinterjacka och mössa måste fram nu. Sola och njut. Eva

2010-10-14 @ 21:47:13
Postat av: Eva Johansson

Hej Här är fortsatt snö, skottade i lördags så ryggen känns av. Blev mormor igen på söndagen en flicka 4100gram och 51 lång. Jag tycker det är så kul att du är ute och upplever en massa saker innan jobb och vardagen kommer. Ha det fint. Hälsningar Eva

2010-10-26 @ 10:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0