Tisdag 12/10/2010

Idag vaknade jag tidigt, precis som igår. Fast idag tog det verkligen emot att kliva upp. Klockan sju hade jag dock tagit mig upp ur sängen i tid till att Korbyn också vaknat. Jag fixade frukost åt honom som vanligt sen följde jag han till bussen.

Medan jag gjorde det så vaknade Jaxson. Men Sandra var ju fortfarande kvar så hon tog hand om honom. Sen gav jag Jaxson mat, tvättade och damsög  lite, käkade frukost, duschade, lekte med Jaxson och såna saker tills klockan blev 11. Då var det dags att ta bilen och skjutsa Sandra till flygplatsen. Hon åker nämligen till Samoa idag. En ö vid typ filipinerna.

Att hitta till flygplatsen var ju inga problem. Men att hitta hem var det jag vr orolig för. Men jag fick lite instrutioner av Sandra fast fattade typ inte så mycket. Men jag förstod att jag skulle köra mot Manakau på motorvägen söderut. Det var allt jag behövde för att hitta hem. Jag körde inte fel en enda gång och jag höll mig på rätt sida vägen hela tiden!

När vi kom hem så la jag Jaxson i sängen. Fast han ville inte riktigt somna på en gång bara busa. Men nu tror jag han sover det har varit tyst ett tag i rummet nu. Under tiden har jag gjort pannkakor som han ska få när han vaknar. Sen har jag hunnit käka några pannkakor själv också och hängt upp och tvättar lite mer tvätt. Nu sitter jag och funderar på om jag ska damsuga utanför Jaxsons rum och den delen av huset eller om han vaknar då...

Damsugaren är ett riktigt monster! Stor, fet och tung och så låter den rätt bra också. Ingen sån där liten och tyst en precis!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg bild på dej och damsugaren.

Jag har just precis stekt biffar son jag har tänkt att pappa och Jesper ska få till middag imorgonkväll då jag jobbar kväll. Resten ska jag frysa in till ett

senare tillfälle Kram mamma

2010-10-12 @ 09:12:36
Postat av: Anna!!!

Hhaha en riktig konstig dammsugare... :S Du verkar ha fullt upp på dagarna. Har du inte ledigt ngn gång? :P

2010-10-12 @ 16:20:38
Postat av: Sandra

Hey Sofia,

i am not in Samoa, only on the south island :)

Greets Sandra

2010-10-13 @ 08:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0