Shopping

På torsdagskväll blev det shopping på Mankau. I ett stort shoppingcentrum som ligger i anslutning till biografen där vi var i tisdags. Jag hittade ett par ny skor - något som jag verkligen behövde. Jag hade bara med mig ett par löpsarskor, fotbollsskor och två par sandaler. Jag tog inte med mig några "vanliga" skor eftersom alla mina såna är typ trasiga.

Dessa hittade jag för ca 100 svenska kronor - Ett riktigt kap! Fast skor är inte så dyra här.(om man inte köper märkesskor då) Något som däremot är dyrt är typ shampo, duschkräm, hygienartiklar etc. Samt mjölkprodukter :/


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga skor!

Du kommer nog att hinna nötta ut dessa skor innan du är hemma. Kram på dej:)

2010-10-09 @ 07:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0