Så typiskt mig!

Jag glömde sätta på min värmefilt på 8an. Det finns 10 olika nivåer. Jag blev rekonmederad at använda nr 8. Men funderar på välja 10! Mitt rum är så kallt, särskilt på kvällen! jag lovar det är varmare utonhus. Och nu visade det sig att jag glöm slå på värmen den var typ på 1 så sängen var inte särskilt varm alls. Så jag klev upp igen och slog på värmen i rummet. Jag lyckades rätt snabbt. När jag visste vad saken var till för så var det inga problem. Så nu sitter jag och värmen mig framför fläkten som om den vore en braskamin medan jag väntar på att sängen ska bli lite varmare!
Medan jag väntar vill ni vet nått roligt? Fast jag vet inte om det är kul på riktigt eller om det bara är för att jag börjar bli trött? Tror det är mer konstigt men iaf ni vill säkert höra det ändå! annars behöver ni ju faktiskt inte läsa vidare.
Jag gav ju familjen lite presenter när jag kom hit som jag tror jag nämnt. Hur som helst de fick torkade trattkantareller i en burk, en burk hjortronsylt, handdukar med älgar på och barnen fick varsin marabou chokladkaka. Dagen där på när jag kommer in i köket sitter pappan och käkar mackor med hjortronsylt på till frukost i soffan. Jag förstår mig inte på folk som ahr sylt på mackor. Sen kan man tydligen blanda det med jordnötssmör också har jag hört! Ursh!
Förresten en annan konstig sak. Första kvällen när vi skulle käka middag, fick alla varsin tallrik med lasange och lite sallad på en tallrik. Jag tog min tallrik och satte mig vid bordet där vi precis höll på spela ett parti Skip-Bo btw. Men alla andra satte sig i soffan (där det inte finns något bord) Jag trodde först det var för att vi spelade skip-bo där just idag och det inte fanns plats åt alla men det visar sig att de käkar där varje dag alla måltider! Helst sjukt! Och det kan inte vara så bra vanor för barnen heller!
Men nu hoppas jag min säng blivit lite varmare. För fläkten har stannat! :P Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stora brorsan

hahaha skön farsa.. skulle kunna tänka mig ha jordgubbs sylt på om något :P

2010-10-07 @ 16:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0