Onsdag

I onsdags gav jag Jaxson ett bad efter att han vält ut ett flak till en av sina bilar full med vatten över sig. Jag lovar det var med flit för att han skulle få bada!



Sen gick vi på en promendad, eller Jaxson typ sprang och jag gick. Sen när vi kom tillbaka så var han i alla fall helt slut så då somnade han och sov typ 2 timmar.

På kvällen for jag ut och käkade middag med några andra Au pairer. Vi åt på Pizza Box i Papakura. Jag åt en jättegod pasta med Skaldjur i, typ musslor, räkor m.m. Alltså skaldjur och musslor är galet gott! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va söt han är. Klart att små skit unga vill bada.

Du skulle ha gjort likadant för ett bad när du var i samma ålder

Kram

2010-10-22 @ 07:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0