Onsdag 13/10/2010

Idag var den första morgonen som jag var uppe och gjorde barnen redo och såg till att korbyn kom iväg till skolan i tid - och det gick alldeles utmärkt!

Jaxson har sovit stor del av dagen idag och sover just nu också! Medans han sovit har jag sett till att städa undan allt, diska, köra en maskin tvätt och damsuga lite snabbt. Sen har jag även hunnit se en film, dock med ett par avbrott för att Jaxson vaknat upp och fått lite mat i magen innan han somnade om igen.

När han sedan vaknade igen for vi ut och sprang en runda. Eller Jaxson sprang inte, han åkte i vagnen. Han tyckte det var jättekul att åka i guppen som blir när man kör ner från trottoaren. Det finns massor av såna gupp eftersom det är många avtagsvägar. Men som tur är så är Clarks beach väldigt litet och det ligger en bit utanför så det är inte så mycket bilar som kör där, särskilt inte mitt på dagen.

När vi kom hem blev det raka vägen in i duschen för oss båda. Jag behövde verkligen skölja av mig och Jaxson älskar att bada, dessutom vill jag inte lämna honom själv medan jag duschar så han fick helt enkelt följa med och bada i sin balja.

Sen blev det lite mer lek, men nu ligger han och sover igen så jag passar på att ta igen mig lite jag med!

Ikväll är det tänkt att det ska bli middag med några andra au pairer, men jag vet inte om jag orkar fara idag. Är rätt trött just nu. Men vi ser väl.

Snart kommer nog Korbyn hem på en stund också så då blir det att leka lite med honom och när Jaxson vaknar ska jag ge han en ordentlig måltid. Han ska få en vid ca kl 3. Men han kanske vaknar lite efter för han somnade nog inte förrän kvart, tjugo över två.

Ni får ha det så bra där hemma! Hoppas ni får lite sol. Idag har det varit rätt lite av det här... men den tittar fram lite då och då. Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkar vara en riktigt ok dag. Ta inte ut dej

för mycket så du inte orkar att ha någon fritid

för det behöver du oxå.

Kram mamma

2010-10-13 @ 08:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0