Onsdag

Idag har jag haft en riktig chilldag här i solen. Jaxson sov typ hela dagen idag. Först sov han till tio i åtta då jag gick in och väckte honom. Sen var han vaken till ca nio. Sen sov han till halv tolv eller nått sånt. Sen var han vaken en stund dagen då vi lekte lite. Sen vid halv två, två la jag han igen för han började bli trött. Sen sov han till typ halv fem(!) Så jag hann ge Korbyn sina mackor och han kunde äta dem i lugn och ro. Sen kunde jag till och med hjälpa Korbyn med hans hemläxa utan att hela tiden behöva bli störd av Jaxson. Till och med Kylie hann hem innan han vaknade.

Sen vi femtiden gick jag ut. Tanken var att jag bara skulle ta det chill och gå på en liten prommis idag, men efter att ha gått några hundra meter blev jag less och började springa istället. Först sprang jag efter gatan, men sen sprang jag ner på stranden istället. Nu har jag precis kommit ut ur duschen, ska snart fara och käka middag med massa andra au pairer i Papakura. Ska bli gott med mat nu känner jag!

Ha det så bra där hemma!

P.S Morfar kan inte du logga in på Skype i morgon bitti (onsdagkväll för dig, vid typ 21.00 någon gång?) Det vore kul att få prata med dig lite igen!:)


Kommentarer
Postat av: lovisa burman

Fina bilder! Och det låter som du har det härligt där nere i Nya Zeeland! Skönt med lite värme, skicka lite till oss också va? :) Här är det höststorm och kallt så in i norden. Ha det så bra och fortsätt blogga! :D



Kram Lovisa

2010-10-27 @ 19:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0