Onsdag 06/10/2010

Idag vart en lugn dag hemma. Först visade Kobryn mig vår strand. Det var första gången jag gick ner till vår strand fast jag varit här typ en vecka nu. Jag har även varit på massor av andra stränder, en typ 1,5 timmes bilresa härifrån men aldrig på vår egen strand!






Tanken var att vi skulle åka till en typ jättestor inomhuslekplats men då kom grannen och frågade om Korbyn ville komma över och leka så han for dit och istället blev det en lugn dag hemma med jaxson.

På kvällen for jag sedan ut och sprang en vända.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt med en lugn dag. Man behöver ha det så

allt ska inte vara i 180

Kram mamma



2010-10-07 @ 07:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0