Mitt Rum

Jag har äntligen taigt lite bilder på hur det ser ut i mitt rum. Oturligt nog så tog jag dem typ den enda dagen som det varit dåligt väder. Idag regnar det nämligen.

Det är väldigt fint rum jag har tycker jag. Jag har två stora panoramafönster. Tyvärr kan jag inte se havet härifrån, utan bara på parkeringen och ut på vägen och så grannarnas hus. (eller jag ser havet om jag sitter i min fotölj)


Min mycket sköna fotölj som jag ofta sitter och surfar från.


Min stora sköna säng med uppvärmbar filt nerbäddad under täcket.


fr. vänster min byrå med diverse saker, min fläkt/element som jag numera vet hur den fungerar. Min stora garderob med två stycken skjutdörrar. Ni får dock bara se halva delen. Den andra delen hänger mina klänningar. (alltså bakom den stängda dörren)


Mina två tavelliknande anslagstavlor där jag kommer sätta upp alla eventuella vykort och likande jag får från er där hemma! Just nu sitter en bild jag fått från kiara på den övre och två bilder jag fått från korbyn på den undre.


Mitt natthuksbord med mina tidningar och böcker. Längst in mot väggen min nz-bibel en bok om allt man kan tänkas behöva veta om nz. Jag fick den av Sandra. Hon hade redan en på tyska så jag fick hennes engelska exemplar. Där står massa saker man kan göra i massa olika städer, lite om kulturen, folket, historian osv.

Under har jag min tuggummigömma och lite broschyrer om nz.


Bäst  av allt! Min godisgömma med svenskt godis. Ett Supermegastor lösviktsgodispåse från hemmekväll, 1,5 maraboukakor och en påse malaco truly. Samt flygbiljetter, visum och lite pengar m.m.

Svenskt godis är det absolut bästa!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vännen! Kul att få se ditt rum.

Men biljett pass och andra värdeföremål kan

du väl lägga i resväskan som går att låsa.

Det vore tryggare för mej. Jat tror inte att någon snor nåt men en viss oordning kan komma då är det bra med en lungn och fin plats på dessa värdesaker.Puss Kram mamma

2010-10-09 @ 07:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0