Måndag off

Måndag var jag ledig så jag drog en vända på stan. Höll inte på ta mig iväg först för lyckades inte vrida om nyckel i låset. Den satt bara fast. Kyile och Jaxson hade gått en på en promenad så de var inte hemma. JAg prövade dock rringa Kylie efter att jag försökt få bilen att starta i ca 10-15 min. Men jag kom bara till röstbrevlådan så det var ju inte så mycket hjälp. Men jag hade ju fått bilen att starta förut. Jag hade på parkeringsläge och rätt nyckel och alla inställnignar rätt. Men jag lyckades ändå inte vrida om nyckel utan att he sönder den.

Så tillslut blev jag less och gick in igen. Men efter typ 5 minuter gick jag ut till bilen igen i förhoppning om att den skulle låta mig vrida om nyckeln nu. Men icket. Men kag kom på att Ringa Braedon. Tillsammans lyckades vi lista ut att rattlåset hade gått igång. Så jag var tvungen att vrida lite på ratten. Sen gick det hur bra som helst att vrida om nyckeln och jag kunde ta mig iväg till Manakau.

Det var en bra dag, skönt med lite lugn och ro. Jag käkade sushi till lunch och sen blev det glass till efterrätt! Det här med inget socker på 2 veckor är ingte för mig tror jag:P Fast skulle kanske behöva avsockra mig lite...

När jag kom hem igen vart det massa spel, lek och bus igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0