Måndag 11/10/2010

Idag har varit en rätt lugn dag. Korbyn började skolan i morse igen så såg till att han gjorde sig klar och kom till busshållplatsen i tid. Idag var en liten speciell dag för Sandra är fortfarande här och idag var Braedon ledig från jobbet också. Så vi var tre stycken som tog hand om Jaxson idag. Han sov dock en del av tiden och vid tre-tiden, precis innan Korbyn kom hem så for jag och Braedon ut och övningskörde med bilen, samt skrev över försäkringen på bilen på mig. Sen for vi och handlade och så och sen mötte vi upp Kylie för en fika på ett mysigt litet café. Jag fick välja en kaka. Det blev en med mycket, mycket choklad, såklart och till det varm choklad - Det kan aldrig bli för mycket choklad!

Sen snackade dem lite med mig om hur det kommer att bli i  framtiden, vad dom förväntar sig av mig och vad jag inte förväntas göra. Men det var rätt själklart!

Sen när vi kom hem lekte jag bara med barnen medan Sandra fixade middagen och hostföräldrarna var och handlade eller nått...

Jag fick förresten reda på något mycket rolig och glädjande för min del. Kyile och Braedon och Korbyn i viss mån ska under det kommande två veckorna från imorgon(tisdag) eller onsdag inte käka något med socker i på två veckor. Vilket innebär inget vitt bröd, (så jag sa att jag kunde baka något bröd om dom ville) ingen pasta, eller massa kakor och ingen snabbmat eller så. Tror det kommer bli bra. Kommer finnas mycket med grönsaker, frukt, nötter osv. här - Lovley

Så kvällen har spenderats med att leta reda på osötade recept på bröd! I like this! :)

Hoppas ni haft en bra kväll! :) Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0