Måndag 04/10/2010

Korbyn har fortfarande lov, så denna vecka kommer vi hitta på massa roliga saker att göra! Idag var vi och besökte lighthouse i Manukau.


Jaxson steker i mina solglasögon. Vi glömde hans solhatt och hans skor fanns inte att hitta någonstans i huset så han fick helt enkelt fara utan skor idag.


Efter vi njutit klart av utsikten från tornet var det gott med lunch!

Efter lunchen åkte vi förbi en jättestor fotoram i Awhitu Regional Park


Sen åkte vi vidare till en av några black beaches där sanden är typ svart.
Korbyn i princip badade med kläderna på, Jaxson ville inte vara i vattnet, tydligen hade det hänt något när de var där sist. Fast badhuset tycker han fortfarande om.

Korbyn och jag körde tagen.



På kvällen var vi och käkade middag med några andra Au pairer i Papakura :)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka härliga bilder Lite avis att det är varmt där

jag mår bättre i värme än i kyla Kram

2010-10-06 @ 09:17:54
Postat av: Sofia

Ja, det är superfint här! Ni får komma och hälsa på nån gång.



Haha jag mår också bättre här. Jag fryser inte lika mycket längre - bara på kvällarna förut. Fast jag har ju kommit på hur man sätter på värmen nu också så nu fryser jag inte ens då. Kram

2010-10-06 @ 09:44:21
Postat av: Becca

SA HIMLA FINA BILDER!! Helt sjukt vackert det ser ut!! AAAH jag vill ocksa dit! Jag ska latt aka dit nagon gang i livet!! :D :D AAAh det ser helt underbart ut! Ungefar hur varmt ar det ute+

KRam

2010-10-06 @ 16:22:36
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/
Postat av: Eva Johansson

Vad fina stränder där skulle jag vilja bada

Ha det så bra.

2010-10-08 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0