jobb på en söndag

Idag har jag jobbat för Kylie var tvungen att jobba idag på grund av att hon fått nytt schema på jobbet och Braedon skulle haft cricket hela dagen. Cricketen blev dock inställd för idag har vädret varit kasst. Det har regnat hela dagen. Hittills när jag vart här har det regnat en liten stund och sedan blivit strålande solsken - men inte idag.

Det har varit en chill dag på jobbet idag. Jag skulle fått sovmorgon idag, men blev väckt klockan 8 av att Korbyn kom och väckte mig och sa att Jaxson var vaken. Så jag gick upp men mötte Kylie i Jaxsons rum som sa att jag kunde gå och lägga mig och sova lite längre. Så gick i säng igen men kunde inte somna om så låg och drog mig och gick upp strax innan nio.

Idag har jag sett en film, lekt och spelat spel med Korbyn som typ: Skip-bo, memory, pussel, sudoku, kurra gömma, tagen, rulla boll och massa annat. Är rätt nice ändå när man tänker efter. Jag får betalt för att leka. Jag har såklart lekt med Jaxson också. Fast han har sovit rätt bra idag. Sov typ nästan 2 timmar på förmiddagen sen somnade han vid typ halv två och sov till typ fyra. Kylie åkte på jobbet vid halv ett och Braedon kom hem vid tre kanske. Så har verkligen vart en chill dag.

Kvällen spenderades i soffan medmin sudokubok och cricket/CSI i bakrunden. Men nu börjar jag bli trött så ska nog krypa i säng snart. Tror inte jag kommer få sova så länge imorrn även om jag är ledig.

Imorgon planerar jag att åka ner till någon stad i närheten. Jag har inte riktigt bestämt vilken än, lär nog bestämma mig imorgon. (Kylie är ledig mån-ons så hon ser till att Korbyn kommer till skolan imorrn och tar hand om Jaxson under dagen) Jag jobbar dock resten av veckan. Kram

Kommentarer
Postat av: becca

Du ba jobbar och jobbar :)

Ar det roligt att vara Au-pair?



Aaah vad roligt med kontakter och vanner! Det ar inte sa jattesvart anda att skaffa vanner utomlands :D Och vad kul med fotboll! Vill ocksa ha varme utomhus!



Det ar jattekul med egen lagenhet ocksa! Man kanner sig sa stor och sjalvstandig!



Jag addar dig pa skype ocksa! KRaaaam

2010-10-19 @ 17:24:11
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0