Ikväll bär det av

I kväll åker jag "up north". Vi är ett gäng au pairer som ska åka norrut över långhelgen. Det är laybour Day på måndag så då är alla lediga(röd dag) så då får jag långhelg! :D Så då passar vi på att ta en lite längre resa! Vi ska bland annat till Cape Reinga där Tasmanhavet och stilla havet möts. Har vi tur kan det bli 10 meter höga vågor precis när de möts!

Så jag kommer inte uppdatera bloggen på ett par dagar nu. Jag kommer tillbaka måndag kväll och åker ikväll(fredag). Ska vara hos Linda om typ 1,5 timme så åker om typ en timme härifrån. Så måste se till att käka något och packa klart!

Ni får alla ha en toppenhelg! Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du kommer att ha en trevlig helg.

Jag ser fram emot att se alla vackra bilder du

kommer att lägga ut.

Kram

2010-10-22 @ 07:24:15
Postat av: Berit Wallberg

Trevlig resa.Tänk vilka fantastiska naturupplevelser du får vara med om.Det kommer bli spännande att få se dina bilder.Det är du proffs på.Kram Berit

2010-10-22 @ 11:36:13
Postat av: Åke Johansson

Låter supertrevligt, ha det så roligt i helgen., blir spännade att se bilderna och läsa bloggen

2010-10-23 @ 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0