Fredag

Jag fick skjuts av Braedon, Kylie och Jaxson till Linda hus. Så klockan sjuvar jag där. Sen fick vi skjuts av Gill en tysk tjej som bor i Auckland därifrån. V åkte vidare ut från Papakura, via Auckland, Orewa, Welsfords, Waipu, Whangarei, Hikurangi till Pahia där vi stannade för idag. Klockan var då ca 23. Det höll på köra till sig där ett tag för Gill som skulle bokat vårt hostel hade misslyckats med bokningen så vid halv 10 fick vi ett sms från två andra tjejer som vi skulle resa med men som redan var där att vi inte hade någon bokning. Men de lyckades fixa in oss alla 5 så då löste det sig ändå:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Smart av dej att lägga in en karta :) Det är roligt att se hur ni har åkt. Men jag tror att du har lite brotom när du skriver saknas i på vi skriver ihop ord menvifattarändå Kram mamma

Väntar på mer alltid kul att läsa din blogg. Mormor och morfar tycker att du är FANTASTISK säger hela tiden att du bör bli författare

Kram:)PS jag tycker också att du är FANTASTISK

2010-10-26 @ 08:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0