Dags att ladda batterierna snart!

Jag är helt slut efter en ändå lugn dag hemma. Jaxson har sovit mycket men när han varit uppe har det vart full fart och massor av lek. Han är alltid värsta snäll och så på dagarna när jag är med honom men så fort föräldrarna kommer hem blir han grinig, trött och skriker och gnäller en massa så ljudnivån går upp ett par steg. Och när man inte käkar middag förrän halv 8 och är låg på energi så blir man lätt trött. Men jag ska försöka på fylla på med energi lite bättre och dricka mer. Jag tror jag dricker alldeles för lite...

En bra sak då, jag har inte frysit nå mycket idag utan tyckt det vart behagligt. I alla fall efter att vi var ute och sprang en vända Jaxson och jag. Tror jag ska försöka komma mig ut och springa lite oftare nu när jag kan ta med Jaxson ut. För på kvällarna är man ofta helt slut eller så far jag ut och hittar på något.

Jag måste bli bättre på ta bilder också. Det var Sandra som tagit de flesta bilderna på mig från förra veckan. Efter att hon åkt har det blivit färre bilder. Men ska försöka ta lite bilder i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0