Back to work!

Idag blev det jobb igen. Jag blev väckt av Korbyn vid halv sju:
- Jaxson är vaken!
- Jaja jag kommer...
Och så var man tillbaka på jobbet. Kunde han inte sovit lite längre!? Det var tungt att kliva upp idag. Jag var mitt i min djupsömn när jag blev väckt.

Jag gjorde Korbyn redo för skolan sen la vi(Kylie är hemma) i säng och när han vaknade, efter alldeles för lite sömn vid halv 10 så gjorde vi oss redo för att fara till chipmunks: en lekplats typ, tror det påminner lite om leos lekland(fast jag har i och för sig aldrig varit där) Men Jaxson gillade Chipmunks. Medan vi var där var Kylie på gymmet. När hon var klar efter typ en timme så for vi på en musikgrej för småbarn med Jaxson. Sen for vi och åt lunch. Macka med avokade och kyckling samt en kopp varm choklad :)

Efter det åkte vi hem och alla 3 somnade. Jaxson somnade redan i bilen på väg hem och somnade sedan om direkt vi kom hem. Jag och Kylie satt uppe ett tag sen sa Kylie att hon skulle gå och vila en stund så jag la mig i soffan med min sudokubok så att jag skulle höra ifall Jaxson vaknade. Men jag somande i soffan. Jag vaknade av att Korbyn kom hem. Så blev massa lek med honom och bus med honom.

Sen kom Kylie och Braedons gamla grannar förbi så var social med dom ett tag. Nu har jag Precis kommit ut ur duschen och sitter och väntar på att Braedon ska göra klart maten, jag är superhungrig! Sen blir det bio! Eat, Pray, Love med Linda ikväll! Hoppas maten hinner bli klar i tid bara. För jag måste åka om en halvtimme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0