VA? Ni måste skämta!

Inatt frös jag då inte. Jag hade nämligen glömt min värmefilt på 8 och jag vaknade flera gånger i natt av att det var hur varmt som helst, typ brännhett i sängen. Men jag var för lat för att stänga av den dock, otället somnade bara om på en gång. Men vi sju kunde jag inte sova längre så gick upp och tog en svalkande(!) dusch. Sen gjorde jag inte så mycket fram till typ 10 då jag for ut på en löparrunda innan det blir för varmt ute. Efter det vart det ett svalkande dopp i havet. Idag var det jättemycket högvatten, ända upp över rumpan. Så för första gången kunde jag doppa mig ordentligt. Men å andra sidan var vattnet iskallt idag för det var så mycket mer vatten än de andra dagarna. Men det var vad jag behövde. Jag hade dock inte solkräm över hela mig så kunde inte lägga mig i solen och torka utan fick gå och ta en varm dusch istället. Efter det tog jag på mig lite kläder och smorde in mig med solkräm sen satte jag mig i solen ett tag. Höll dock på bränna mig trots att jag hade +30 i solskydd samt bara satt ute i typ 20 min! Men solen ligger berkligen på här så det gäller att man passar sig.

Jag hade huset för mig själv mesta tiden av dagen för Braedon och Korbyn var på braedons cricket och Kylie och Jaxson var ute med några av Kylies vänner. Men jag har haft saker att göra ändå. Har bland annat planerat en resa om några veckor, tyvärr lyckades jag inte boka det första hostelet nu så är på lite dåligt humör just nu så skjuter upp allt till imorgon och hoppas det går bättre då. Sen har jag även läst lite i min bok, löst lite sudoku och massa andra småsaker. Vid 3-tiden kom alla hem igen och då blev det full fart med spel och bus och lekar igen.

Sen vid 5-tiden så fick dom för sig att det var dags att ta fram julgranen för i år(!) Jag trodde de skämtade först när det sa det men icket! :O

Vi satte dock bara upp ljusen idag, 5 ljusslingor(!) sen väntar vi med resten till imorgon. För det blev för sent för Korbyn att vara uppe och hjälpa till. Jaxson vaknade dock lagom till att vi höll på bli klara. Vi hade lite problem att hålla honom borta från granen. haha, tur att det bara är typ två månader kvar till jul. Jag säger bara tack för det! Det kommer bli två kuliga månader här hemma med honom :p Skönt att han ska börja gå på day care några timmar varje vecka i alla fall:)

Kommentarer
Postat av: Madde

det var tidigt att sätta upp julgranen! o.O

2010-11-15 @ 23:07:27
Postat av: Emanuel

Haha ja.. varför vänta liksom? ;)

2010-11-17 @ 09:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0